Často kladené otázky

 

Musím se před nákupem nějak registrovat? 

Není třeba, jen na konci objednávky vyplníte jméno a adresu dodání. 

Možnost registrace v e-shopu je – nemá nic společného s databází CrossCard, slouží jen pro e-shop. Registrace není povinná, pokud objednáváte častěji, může se Vám hodit mít předvyplněné údaje.  

 

Jaká je dodací lhůta? 

Osobní odběr na kavárnách

  • Objednávky uskutečněné do 16:00 hod. budou připraveny 1 den po objednání.
  • Objednávky uskutečněné po 16:00 hod. budou připraveny 2 dny po objednání.
  • Vyzvednutí lze učinit kdykoliv během otevírací doby dané kavárny (https://www.crosscafe.cz/kavarny/)

Osobní odběr Eshop Plzeň Ledecká 19a:

  • Objednávky uskutečněné do 16:00 hod. budou připraveny 1 den po objednání.
  • Objednávky uskutečněné po 16:00 hod. budou připraveny 2 dny po objednání.
  • Vyzvednutí lze učinit PO-PÁ  9:00-12:00.

Objednávky přes Zásilkovku/Geis: 

  • Objednávky uskutečněné do 12:00 hod. předáme ještě ten den přepravci.  
  • Objednávky uskutečněné po 12:00 hod. předáme přepravci následující pracovní den. 
  • Doba dodání k zákazníkovi přepravcem je pak závislá na přepravci.

 

Mohu změnit dohodnutý čas doručení? 

Pokud potřebujete jiný termín nebo posunout již dohodnutý termín, napište nám na eshop@crosscafe.cz

 

Kolik stojí doprava? 

Doprava je zdarma v případě objednávky nad 700,- Kč. 

V případě objednávky pod 700,- Kč se částka liší dle zvoleného dopravce. 

V případě využití dopravce Geis nebo Zásilkovny naleznete cenu při vyřizování objednávky. 

 

Lze nakupovat do firmy na fakturu?  

Ano, stačí na konci objednávky zaškrtnout “Nákup na firmu” a vyplnit údaje. 

 

Jak mohu za objednávku zaplatit? 

Objednávku můžete uhradit několika způsoby: 

  • Předem online platební kartou = doporučujeme
  • Geis/ Zásilkovna: záleží na podmínkách dopravce při převzetí nákupu 
  • Odběrné místo Eshop Plzeň Ledecká 19a PO-PÁ  9:00-12:00
    • platební karta

Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu ComGate. 

 

Proč nemůžu použít CrossCard? 

Propojení se systémem CrossCard je složitý proces, který nejsme schopni nabídnout v tomto řešení e-shopu.  

 

Kde najdu účtenku k nákupu? 

Účtenku Vám vystaví v odběrném místě (na kavárně či výdejně eshopu).

Fakturu obdržíte emailem po potvrzení objednávky, v případě platby převodem fakturu odešleme po přijetí platby. 

 

Zrušení/změna objednávky 

V případě, že potřebujete zrušit objednávku, kontaktujte prosím neprodleně náš zákaznický servis na eshop@crosscafe.cz. 

 

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu? 

V případě platby online kartou Vám částka bude stržena z účtu a následně po zrušení objednávky vrácena zpět na váš účet. Společnost CrossCafe original s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně. 

 

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím? 

V případě, že nebudete spokojení s doručeným zbožím, prosím kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku eshop@crosscafe.cz, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti.