Často kladené otázky

 

Musím se před nákupem nějak registrovat? 

Není třeba, jen na konci objednávky vyplníte jméno a adresu dodání. 

Možnost registrace v e-shopu je – nemá nic společného s databází CrossCard, slouží jen pro e-shop. Registrace není povinná, pokud objednáváš častěji, může se ti hodit mít předvyplněné údaje.  

 

Jaká je dodací lhůta? 

Osobní odběr na kavárnách

  • Objednávky uskutečněné do 16:00 hod. budou připraveny 1 den po objednání.
  • Objednávky uskutečněné po 16:00 hod. budou připraveny 2 dny po objednání.
  • Vyzvednutí lze učinit kdykoliv během otevírací doby dané kavárny (https://www.crosscafe.cz/kavarny/

Objednávky přes Zásilkovku/Geis: 

  • Objednávky uskutečněné do 12:00 hod. předáme ještě ten den přepravci.  
  • Objednávky uskutečněné po 12:00 hod. předáme přepravci následující pracovní den. 
  • Doba dodání k zákazníkovi přepravcem je pak závislá na přepravci.

 

Mohu změnit dohodnutý čas doručení? 

Pokud potřebuješ jiný termín nebo posunout již dohodnutý termín, napiš nám na eshop@crosscafe.cz

 

Kolik stojí doprava? 

Doprava je zdarma v případě objednávky nad 700,- Kč. 

V případě objednávky pod 700,- Kč se částka liší dle zvoleného dopravce. 

V případě využití dopravce Geis nebo Zásilkovny naleznete cenu při vyřizování objednávky. 

 

Lze nakupovat do firmy na fakturu?  

Ano, stačí na konci objednávky zaškrtnout “Nákup na firmu” a vyplnit údaje. 

 

Jak mohu za objednávku zaplatit? 

Objednávku můžeš uhradit:

  • Předem online platební kartou

Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu ComGate. 

 

Proč nemůžu použít CrossCard? 

Propojení se systémem CrossCard je složitý proces, který nejsme schopni nabídnout v tomto řešení e-shopu.  

 

Kde najdu účtenku k nákupu? 

Účtenku ti vystaví v odběrném místě (na kavárně).

Fakturu obdržíš emailem po potvrzení objednávky.

 

Zrušení/změna objednávky 

V případě, že potřebuješ zrušit objednávku, kontaktuj prosím neprodleně náš zákaznický servis na eshop@crosscafe.cz. 

 

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu? 

V případě platby online kartou Vám částka bude stržena z účtu a následně po zrušení objednávky vrácena zpět na váš účet. Společnost CrossCafe original s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně. 

 

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím? 

V případě, že nebudeš spokojen s doručeným zbožím, prosím kontaktuj neprodleně naši zákaznickou linku eshop@crosscafe.cz, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti.  

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení